[Date Prev][Date Next][Thread Prev][Thread Next][Date Index ][Thread Index ]

Asia Times Critique of BurmaNet

Received: (from strider) by igc2.igc.apc.org (8.7.5/8.7.3) id JAA06862 for conf:reg.burma; Tue, 7 May 1996 09:56:03 -0700 (PDT)
Date: Tue, 7 May 1996 09:56:03 -0700 (PDT)

It has come to our attention that the Asia Times published an editorial 
attacking BurmaNet or the subscribers of reg.burma who wrote 
unflattering things about Asia Times coverage of Burma.  

The editorial appeared on May 6, 1996, and on the same day there was a 
letter from Stephen Brookes, the reporter who wrote that Aung San Suu 
Kyi had been sidelined.  Apparently, he also denounced BurmaNet.

We haven't seen the articles yet - we only heard about them.  If anyone 
has access to them, could they please post the 2 articles.

Thank you.

BurmanNet Editor